Principiile unei afaceri star - Richard Koch | Carti audio | Business
ACT si Politon
Tipuri de produseAudiobook

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea să te îmbogățească; Richard Koch - Audiobook

Livrare prin curier rapid (GLS) in 24-48 ore

Taxa unică de transport este 9 lei

  • 58,00 Lei
  • Preturile afisate contin TVA.
  • Preţul în puncte de recompensă: 58
    0751066694

    Comenzi telefonice (8-17)

    TRANSPORT GRATUIT

    pt. comenzi mai mari de 150 lei

Adaugă in Wishlist Compară produsul
  • Producător: ACT si Politon
  • Cod produs: koch-978-606-8739-38-0
  • Puncte de recompensă: 2
  • Disponibilitate: În Stoc

Principiile unei afaceri-star

Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea să te îmbogățească (The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch, reprezintă un ghid plin de informații utile, inedite, care nu ar trebui să lipsească din biblioteca niciunui antreprenor sau angajat ambițios.

Audiobookul vă introduce în lumea afacerilor-star și vă prezintă șapte pași necesari pentru crearea unei noi companii-star. Ce este o afacere-star? Acest tip de afacere este liderul nișei sale de piață. Dar cum se definește nișa de piață? Pentru ca o nișă să fie o piață separată, trebuie să aibă clienți diferiți, produse sau servicii diferite și un mod de a instrumenta afaceri diferit de cel al pieței principale sau al altor nișe de piață.

Abilitatea dumneavoastră, volumul de muncă depus, amestecul de oameni potriviți sunt factorii care vă determină succesul? Nu. Răspunsul util este: „poziționarea, poziționarea, poziționarea”.

O afacere-star operează întotdeauna pe o piață în ascensiune rapidă. Richard Koch spune că în cele cinci afaceri-star ale sale, profitul total a valorat de zece ori banii investiți. Niciuna dintre investițiile-star ale sale nu a dat greș. Cel mai scăzut profit a fost puțin peste dublul banilor investiți.

Poziția de lider al nișei presupune că acea companie și produsele sale sunt preferate de către clienții nișei respective. O firmă de prim nivel ar trebui să aibă prețuri mai mari sau costuri mai mici decât o companie similară care o urmează. Prețuri mai mari, deoarece clienții preferă produsul, iar costuri mai mici, întrucât firma poate să-și distribuie costurile fixe asupra unui volum mult mai mare de tranzacții decât competitorii săi.

Richard Koch a dobândit o avere imensă, de multe ori în urma unei investiții inițiale în companii pe care le-a înființat, le-a făcut rentabile sau le-a ajutat să se extindă decisiv – printre acestea se numără Filofax, restaurantele Belgo, Plymouth Gin și Betfair (cea mai mare și mai profitabilă companie de jocuri de noroc pe internet). Este autorul unor celebre cărți de afaceri, printre care Principiul 80/20, care s-a vândut în peste 700000 de exemplare în întreaga lume și a fost tradusă în 24 de limbi.

Cea mai longevivă companie-star este „Coca-Cola Company”, înregistrată în 1888 și care a avut o poziție solidă până în anii ’90 ai secolului trecut. De asemenea, McDonald’s este unul dintre marile staruri ale afacerilor. În 1940, Dick și Mac McDonald au deschis o cafenea în San Bernardino, California. Compania a introdus propriul sistem rapid de servire, o linie de producție simplificată pentru hamburgeri, oferind lumii un nou tip de restaurant, magazinul de hamburgeri cu profil fast-food.

Companiile-star sunt rare. Cerințele sunt apăsătoare. Însă aveți un avantaj uriaș dacă știți ce căutați și dacă puteți respinge simplu și rapid marea majoritate a propriilor idei și ale prietenilor. Cea mai mare parte a managerilor „străluciți” și a antreprenorilor „super-eroi” realizează miracole nu datorită strălucirii lor, ci fiindcă se află la locul potrivit în momentul potrivit.

Starurile reprezintă sub 5% din totalul companiilor dintotdeauna. Dar starurile contribuie cu peste 95% din valoarea pe termen lung și probabil cu cel puțin 120% din banii generați vreodată. Pentru a imprima starului vostru o creștere mai rapidă trebuie să sporiți rata de creștere vizată, să vă extindeți din punct de vedere geografic, să inovați o nouă valoare, noi produse și noi canale, să faceți achiziții treptate.

Google a fost și este o afacere-star. A fost creat în 1998 și procesează deja peste 91 de milioane de cereri de căutare pe zi. Piața încă se dublează ca mărime, în fiecare an.

Amazon a fost și este o afacere star. Este cea mai mare librărie online. Incluzând și alte produse, în 2005 profitul companiei Amazon a fost de 8.5 miliarde de dolari.

eBay este starul comerțului electronic de la om la om, și, de asemenea, este star în afacerea sa inițială de licitații online.

Dacă nu lucrați încă într-o companie-star, faceți-vă o prioritate din a găsi una urgent! De ce?

  • E mult mai plăcut să lucrați într-o echipă care dezvoltă rapid, cu stofă de învingătoare;
  • Dezvoltați-vă pe orice dimensiune doriți. Indiferent ce ați vrea să faceți, va fi necesar;
  • În calitate de lider al firmei aflate într-o fază incipientă, veți ieși în evidență și veți putea investi în firmă o parte din ego-ul vostru;
  • O firmă cu creștere mare e destul de diferită de una cu o creștere redusă. O companie care se extinde rapid e întotdeauna în criză de talente;
  • Odată de o afacere-star a ajuns la o anumită dimensiune, îi va fi greu să nu producă mulți bani și să nu împartă din capital;
  • Nu este vorba de salariul normal, ci de acțiuni și opțiuni.

Durata: 8 ore

Lectura: Cosmin Șofron

Recomandări