Retelele de socializare explicate - Mark W. Schaefer | Carti audio | Business
ACT si Politon
Tipuri de produseAudiobook
Durata/Lectura5 ore și 7 minute/Răzvan Hîncu

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Rețelele de socializare explicate. Descâlcirea celei mai neînțelese tendințe din lumea afacerilor; Mark W. Schaefer - Audiobook

Livrare prin curier rapid (GLS) in 24-48 ore

Taxa unică de transport este 9 lei

  • 44,00 Lei
  • Preturile afisate contin TVA.
    0751066694

    Comenzi telefonice (8-17)

    TRANSPORT GRATUIT

    pt. comenzi mai mari de 150 lei

Adaugă in Wishlist Compară produsul
  • Producător: ACT si Politon
  • Cod produs: schaefer-978-606-913-011-7
  • Disponibilitate: În Stoc

Rețelele de socializare explicate

Platformele de socializare precum Facebook, Twitter, Pinterest, devin noua piață a orașului, unde se fac schimburi de știri, fotografii, clipuri video și evenimente personale de viață. Ele devin de asemenea locul preferat unde găsiți produse și răspunsuri la probleme.

Cartea audio Rețelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este propusă de ACT și Politon tuturor celor care doresc sa aprofundeze cunoștințele în materie de marketing pe rețelele de socializare.

Produsele preferate nu sunt doar branduri. Ele devin prietenii clienților, iar aceasta este ideea principală din spatele rolului rețelelor de socializare în combinația de marketing.

Obiectivul principal al marketingului este acela de a ajunge la consumatori în acele momente care le influențează comportamentul de achiziționare. Se pare că rețelele de socializare sunt perfecte pentru acest rol: ele reprezintă singura formă de marketing care poate să-și atingă consumatorii în fiecare etapă a procesului de cumpărare, din momentul în care compară produsele și până în perioada de după achiziționare.

Conexiunile cu publicul țintă + conținut semnificativ + asistență autentică = Beneficii de afaceri

Clădirea deliberată, sistematică și continuă a rețelei relevante (publicul țintă) este esențială deoarece conținutul dumneavoastră nu vă va fi util dacă flacăra lui nu se răspândește în cadrul rețelei… și dincolo de ea. Cu cât o afacere are mai mulți urmăritori sau fani, cu atât sunt mai mulți oameni care vor vedea mesajul și care, probabil, îl vor distribui – și prin urmare, mai mulți oameni care vor acționa, probabil, pe baza acestuia.

Conținutul are un rol atât de important ca motor economic al rețelelor de socializare, încât are propriul său capitol în audiobookul de față. Dacă rețelele de socializare ar fi fost un organism viu, conținutul ar fi fost aerul pe care l-ar fi respirat.

Oamenii doresc să se conecteze cu companii și indivizi care-i vor ajuta să facă bani, să economisească bani, să se distreze mai mult și să trăiască o viață mai fericită.

Autorul prezintă 25 de beneficii tangibile, legitime, ne-financiare ale deținerii unui blog al companiei: SEO; consolidarea punctelor dumneavoastră de vedere; crearea unei baze de date cu răspunsuri; recompensarea angajaților; integrarea în marketing; refolosirea conținutului; umanizarea brandului dumneavoastră; semn de activitate; PR; preîntâmpinarea relațiilor de afaceri; implicarea clienților; rezolvarea problemelor; noi idei de dezvoltare de produse; vocea autorității; segmentarea pieței; identificarea promotorilor; legătura permanentă cu clienții; testarea ideilor; asamblarea capitolelor unei cărți; cercetare; realizarea de contacte profesionale; stabilirea de legături emoționale; validare socială; managementul de criză.

Majoritatea consultanților sunt de părere că parametrii activității de bază cum ar fi numărul de postări, de urmăritori sau de tweet-uri sunt nesemnificativi, pentru că nu măsoară adevărata valoare de afaceri. Mark W. Schaefer abordează o perspectivă contrară. În lumea reală, nu numai că acești parametri contează, ci e posibil să fie chiar esențiali.

Mark W. Schaefer: „Înainte de a scrie cartea m-am asigurat că ideile pe care vi le prezint au fost testate pe «câmpul de luptă». Am scris pe blog despre ele, am ținut discursuri despre ele, am experimentat cu ele și le-am predat pe larg unor directori într-un program de nivel masteral de la Universitatea Rutgers. Am perfecționat mesajul și prezentarea până într-un punct în care am știut că vor atinge ținta și vor face o reală diferență. Am văzut rezultatele iar și iar, și știu că ceea ce am prezentat în această carte funcționează.”

Citiți mai multe informații despre actorul Răzvan Hîncu

Răzvan Hîncu

Răzvan Hîncu s-a născut pe 28 martie 1979. A absolvit în anul 2005 Facultatea de Arte a Universității „Hyperion”, la clasa profesorilor Eusebiu Ștefănescu și Rodica Mandache. Activitatea sa teatrală include roluri în piese puse în scenă pentru Teatrul Național București („Eduard al III-lea”, „Ivan Turbincă”, „Ziua perfectă”, etc.), Compania Civic Art („Doi într-o barcă”, „Simion și alți eroi”, „Aniversarea și Necunoscutul”), Teatrul 7 („Lovitura”, „Viața de Cimitir”).

Printre aparițiile în seriale de televiziune se numără producții precum „La Urgență”(TVR1), „Trăsniți în NATO”(Prima TV) sau „La Bloc”(Pro TV).

De asemenea, a fost distribuit în diverse filme de scurt și lung metraj, printre care: „Edgar’s Curse”, „Domnișoara Christina”, „Restul e tăcere”, „Mafalda de Savoia”, „Arca lui Noe”, „Duminica pierzi sau câștigi”.

Este un actor prezent și în producțiile de spoturi publicitare pentru radio și TV.

ACT și Politon vă oferă următoarele cărți audio narate de Răzvan Hîncu:

  • „Cele cinci secrete pe care trebuie să le descoperi înainte să mori”, de dr. John Izzo;
  • „Principiile succesului”, de Jack Canfield;
  • „Lansarea”, de Jeff Walker;
  • „Fii coios”, de Larry Winget;
  • „Un mesaj pentru Garcia”, de Elbert Hubbard;
  • „SEO Pas cu pas", de Caimin Jones;
  • „Manifest pentru motivație", de Brendon Burchard;
  • „Cum să creezi afluență", de Deepak Chopra;
  • „Cele șapte legi spirituale", de Deepak Chopra.
  • „Go-giver", de Bob Burg și John David Mann;
  • „Rețelele de socializare explicate", de Mark W. Schaefer;
  • „Corigent la limba română", de Ion Minulescu.

Durata: 5 ore

Lectura: Răzvan Hîncu

Recomandări