Calea hamacului; audiobook download; de Marga Odahowski

ASCULTAȚI GRATUIT UN FRAGMENT

ACT si Politon
Tipuri de produseMP3 download
Durata/Lectura5 ore și 26 de minute/Bianca Brad

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Calea hamacului. Designul calmului pentru o viață ocupată; Marga Odahowski - MP3 download

Produs download (descărcabil)

Poate fi achiziționat online, prin Card bancar sau transfer bancar.  INSTRUCTIUNI DOWNLOAD 

  • 36,66 Lei
  • Preturile afisate contin TVA.
    FISIER MP3

    Produs download

    Fișierul intră automat

    în contul dumneavoastra de client.

Adaugă in Wishlist Compară produsul
  • Producător: ACT si Politon
  • Cod produs: odahowski-978-606-8739-83-0
  • Disponibilitate: În Stoc

Calea hamacului

Calea hamacului. Designul calmului pentru o viață ocupată (The Way of the Hammock. Designing Calm for a Busy Life), de Marga Odahowski, este un audiobook oferit de către ACT și Politon și în varianta download (MP3 arhivat).

Audiobookul oferă persoanelor ocupate o cale agreabilă și practică de a dezvolta abilitățile voioșiei, compasiunii și minții sclipitoare. În acest material este oferit un proces de subliniere a valorii formării unei mentalități de designer pentru a vă îmbunătăți stilul de viață și pentru a ușura luarea de decizii și creativitatea.

Această carte audio conține practici de relaxare (numite de autoare „imbolduri”). Nu le ascultați în timp ce șofați sau prestați alte activități care necesită atenție critică.

Marga Odahowski: „Am scris cartea (după care este făcut audiobookul de față) ca un instrument de zi cu zi pentru transformare, și sper că va deveni o resursă personală și practică pentru voi. Dacă ați întâmpinat dificultăți în a vă schimba, atunci audiobookul de față este pentru voi. Se inspiră din știința sănătății, din design și, cel mai important, din înțelepciunea voastră lăuntrică de a crea schimbare durabilă. Sper ca acest material să vă inspire și să vă ajute în crearea unei vieți de voioșie, compasiune și minte sclipitoare.”

Drumul către o minte deșteaptă este o minte liniștită. Neuroștiința meditației arată că aceasta reduce cortizonul, un hormon al stresului cu multe efecte negative asupra organismului.

Stând în hamac, zăcând nemișcată și respirând în liniște, Marga Odahowski își desfășoară practica sa calmă de a fi pur și simplu. De la grijile mintale la suferințele fizice și durerile musculare, destinderea continuă cu fiecare perioadă de timp pe care o petrece în hamac.

Frumusețea și simplitatea acestei cărți audio constau în faptul că dumneavoastră sunteți designerii propriei practici. Designerilor le place să se joace, să facă greșeli, și văd mai multe posibilități pe parcurs.

Relaxarea activă este o rutină zilnică puternică ce permite inteligenței naturale a corpului să lucreze. Calmul minții și al corpului este fundația majorității metodelor din audiobook.

Citiți mai multe informații despre cartea audio "Calea hamacului"

Conștiența deplină (mindfulness) vă reconectează cu obiceiurile și practica voastră. Pe măsură ce faceți câte ceva în mediul vostru de zi cu zi, propriile acțiuni devin reacții automate, inconștiente. Mindfulness vă trezește, făcându-vă să redeveniți conștienți de obiceiurile voastre.

Veți folosi practicile de design ale descoperirii, conceperii și înfăptuirii pentru a construi emoții pozitive cu un impact semnificativ asupra felului în care vă bucurați de viața dumneavoastră și o savurați.

Pentru a începe o practică nouă, cea mai bună cale este aceea de a crea ritualuri și o practică zilnică potrivite bine în actualul dumneavoastră stil de viață. Marga Odahowski a inclus o serie de sarcini pe care le-a dat studenților și clienților săi în cei 15 ani de predare. Ea a numit aceste sarcini „imbolduri”. Fiecare imbold este o practică simplă, naturală, care se strecoară ușor în propria viață.

„Se poate să fi auzit mantra folositoare «Acțiunile produc rezultate». Am gândit cartea după care a fost făcut audiobookul de față ca un instrument care să creeze rezultate tangibile în acțiune. O mare parte din cum funcționează aceasta este petrecerea timpului cu descoperirea, conceperea și înfăptuirea practicilor din audiobookul de față pentru a construi abilitățile de relaxare, mindfulness și pozitivitate. Audiobookul de față oferă un ghid către decuplare. Fă-ți ceva timp să asculți tot audiobookul, apoi experimentează practicile și activitățile.” (Marga Odahowski)

Câteva dintre beneficiile aplicării strategiilor conținute în Calea hamacului:

  • Sporirea atenției mintale, concentrării și luării deciziilor;
  • Sporirea conștientizării de sine prin auto-reflecție continuă;
  • Îmbunătățirea rezistenței prin dezvoltarea de răspunsuri sănătoase la situații stresante;
  • Sporirea energiei și vitalității prin nutriție, exercițiu și somn adecvat;
  • Sporirea inventivității și creativității.

Folosiți activitățile din Calea hamacului precum un ghid pentru încorporarea unor obiceiuri calme în viața voastră actuală. Observați ce diferență fac în viața și activitatea dumneavoastră.

Gândirea ca un designer vă permite să acordați atenție, să vă suspendați propria judecată, să folosiți empatia și să vă extindeți creativitatea. Procesul de design vă transpune în starea de flux, unde timpul încetinește când vă angajați complet să fiți prezenți.

Relaxarea este fundația pentru toată schimbarea de comportament și fundația pentru rezistență. Când sunteți relaxați aveți capacitatea de a experimenta voioșie de la alții, precum și de a cultiva căi de a împărtăși mai multă voioșie în propriile vieți de zi cu zi.

Întrebați-vă următoarele: V-ați simțit vreodată copleșiți de toate cerințele vieții? Vă face rău cafeina pe care o consumați ca să țineți pasul cu ritmul rapid al vieții? Trec pe lângă dumneavoastră idei noi pentru că stresul a devenit un obicei? Dacă răspunsul la oricare din aceste întrebări este „da”, probabil că este timpul să vă refaceți stilul de viață.

Cu instruire în relaxare, mindfulness și pozitivitate, puteți să începeți să vă orientați către echilibru și către o mentalitate creativă. Relaxarea este o abilitate învățată și poate să fie practicată oricând și oriunde.

Designul unei mentalități calme, pozitive începe cu compasiunea față de sine, care vine din mindfulness. Cercetările din diverse domenii științifice și legate de sănătate arată valoarea pe care o are calmul asupra propriei stări de bine generale. Dezvoltarea unei minți liniștite este mai mult decât gândire pozitivă, ea reprezintă înțelegerea naturii conexiunii minte-corp, dezvoltarea unei noi relații cu stresul și cultivarea de calități care susțin starea de bine.

Marga Odahowski spune: „Practica mindfulness m-a ajutat să-mi procesez emoțiile și a oferit claritatea de care aveam nevoie pentru decizii de afaceri.”

Mulți oameni funcționează pe pilot automat, fără să fie conștienți de ce gândesc sau simt. Puneți-vă următoarele întrebări și dacă răspundeți cu „da” la oricare dintre ele, atunci poate doriți să faceți din mindfulness o practică zilnică în viața dumneavoastră: V-ați trezit vreodată conducând spre casă și ratând ieșirea de pe autostradă? Aveți un răspuns învățat papagalicește pentru când vă întreabă cineva ce faceți? Mâncați adesea fără să gustați înainte? Funcționați pe cafeină pentru că așa v-ați obișnuit? Ați căzut în capcana gândirii negative sau a scenariului în-cel-mai-rău-caz?

Mindfulness este o metodă de filtrare a informației cu puterea voastră de observație, permițându-vă să navigați către ce e mai bun pentru voi. Când perfecționați puterea de a fi prezent, vă îmbunătățiți abilitățile de gândire critică. Mindfulness le oferă oamenilor oportunitatea de a fi mai permisivi, mai generoși și mai deschiși spre colaborare când lucrurile se schimbă acasă ori în cadrul organizațiilor. De asemenea, mindfulness ajută noua concentrare pe proiectele de muncă axate pe o singură sarcină.

Conform autoarei, meditația constă în a observa mintea și a face un pas în spate ca să observați gândurile și sentimentele clar și fără judecată. Asta necesită o minte relaxată și concentrată.

Creierele oamenilor sunt active și uneori gândesc pur și simplu prea mult. O minte rătăcitoare este sănătoasă și necesară în relaxare. O practică de rătăcire fericită a minții poate să facă parte din practica voastră de relaxare în hamac.

Gândurile sunt obiceiuri. Pe măsură ce perseverați în procesul de conștientizare cu compasiunea necondiționată, veți descoperi că are loc un proces de transformare naturală. Conștientizarea de sine cu compasiunea creează acceptare. Acceptarea înseamnă să fiți pur și simplu una cu ceea ce observați. Wabi sabi este arta japoneză de apreciere a frumuseții imperfecțiunii; totul este acceptat ca având o anume frumusețe.

Cum să folosiți mindfulness în situații stresante:

  • Practicați acceptarea și bunătatea față de sentimentele dumneavoastră de stres;
  • Observați-vă gândurile despre stres și despre senzația supărării dumneavoastră;
  • Pătrundeți sentimentul și simțiți senzațiile din propriul corp;
  • Calmați-vă cu ajutorul respirației;
  • Dacă e nevoie, împărtășiți-vă limpede sentimentele cu ceilalți.
  • Constrângerile aduc creativitate. Designerii au și ei constrângeri când lucrează la un proiect. Nu ar spune: „Plouă, deci presupun că ar trebui să renunțăm”. Ei ar asimila ploaia, ar observa-o, ar simți-o și ar spune: „Ce pot să fac cu ploaia asta?” Ploaia devine parte din designul zilei.

    Veți descoperi că instrumentele simple ale designului (descoperă, concepe, înfăptuiește) și imboldurile (prezentate în cadrul cărții audio) oferă instrumentele și ritualurile pentru extinderea calmului în propria viață. Vă veți alege propriul imbold.

    Calmul este antidotul activității intense doar dacă îl aplicați. Cheia energiei durabile este propria abilitate de a vă liniști mintea, de a asculta de înțelepciunea propriei intuiții și de a acționa cu bun-simț și integritate.

    Ținerea unui jurnal este unul din instrumentele principale în trusa unui designer. În timp ce vă construiți abilitățile minții de designer (descoperă, concepe, înfăptuiește), scrierea și schițarea sunt cheile designerului către propriul progres și propria creativitate.

    Hammockingul (statul în hamac) este folosit de către unii studenți în universitățile din SUA. Ei folosesc hamace portabile pentru a-și petrece un timp singuri și pentru a se relaxa. Piatra de temelie pentru gestionarea energiei este să învățați să vă relaxați. Găsirea căilor voioase de a vă relaxa corpul și a vă calma mintea vă adâncește capacitatea de a fi prezenți prin intermediul frumuseții înțelepciunii propriului corp și propriei inteligențe naturale.

    Autoarea spune că studenților săi le place la nebunie practicile variate de respirație cu care le face cunoștință în timpul semestrului. Practica respirației din abdomen este de departe cea mai populară. Respirația profundă din abdomen poate fi făcută oriunde. Respirația conștientă se construiește pe respirația din abdomen și este foarte ușoară. Energia este gestionată prin conștientizare, iar simpla conștientizare a respirației poate să înceapă să schimbe gândurile frustrante care pot apărea într-o situație dificilă.

    Beneficiile practicii de respirație conștientă sunt că vă aduc în momentul prezent și vă relaxează. Respirația conștientă este folositoare în conversații, ca să vă sporească abilitatea de ascultător atent, ca să rămâneți calmi în situațiile încinse și ca să intensificați claritatea și luarea de decizii.

    O componentă importantă a practicii mindfulness este „decuplarea”. Este numită practica de scrutare a corpului. Aceasta vă ancorează în momentul prezent și elimină stresul. De regulă, această practică este făcută la finalul fiecărui curs de yoga, pentru integrarea energiei mișcărilor de yoga.

    »Momentul prezent este un loc al alegerii.«

    O zi frumoasă este atunci când creați și integrați mici gânduri și comportamente intenționate în propria viață, ca s-o umpleți de sens. Folosirea acestei puteri a intenției poate să creeze mai multă frumusețe, generozitate față de sine și compasiune în rutina zilnică.

    Mișcarea corpului poate să schimbe mintea. Creează o conectare cu respirația, permițând aportul sporit de oxigen. Limpezește mintea. Mai mult oxigen înseamnă mai multă energie. Mersul voios înseamnă căutarea pozitivului și îmbrățișarea energiei vieții.

    Calitatea propriei vieți este dictată de starea minții. Acțiunea urmează acolo unde vă plasați atenția. Psihologii pozitiviști au studiat nenumăratele beneficii pe care le au practicile de recunoștință asupra sănătății și relațiilor dumneavoastră.

    Știința arată că deveniți buni la ceea ce practicați. Dacă practicați autocontrolul, atunci deveniți mai buni la asta. Neuronii care se declanșează împreună, de-a lungul timpului se leagă împreună.

    Trainingul în conștientizarea mindfulness cultivă capacitatea de a fi prezenți în moment. Mindfulness necesită încetinirea pasului și petrecerea unui timp în nemișcare și liniște. Asemenea practicii de decuplare a scrutării corpului, această practică dezvoltă calitățile conștientizării, acceptării și compasiunii. Este o practică utilă pentru absorbirea în întregime a momentului prin mutarea atenției pe sunete, simțuri, gânduri și sentimente.

    Dan Harris, prezentator de știri și autor al cărții „10% Happier” (Cu 10% mai fericit): „Mindfulness înseamnă să fii conștient de propriile gânduri și să fii în regulă cu asta.”

    Prin savurarea calmului și prin amintirile fericite puteți descoperi o cale rapidă de sporire a relaxării și pozitivității. La evocarea amintirilor pozitive, corpul răspunde, și începeți să simțiți o revărsare a tuturor sentimentelor bune din acest moment al vieții dumneavoastră. Imaginația vă poate produce niște schimbări reale în corp, iar savurarea momentelor fericite de calm poate fi exact pauza de care aveți nevoie.

    Etichete: Dezvoltare-personală-motivațional

    Recomandări